Welcome to My Little Kedai

Menawarkan barangan yang menjadi idaman semua..bermula dari perkakasan dapur, kek & cuppies, barangan wanita dan banyak lagi..enjoy shopping!!



Sunday, February 21, 2010

Hannah is 3

My 1st daughter dah 3 tahun..cepat je dah besar budak Coro ni..dan saya buatkan Carrot cake with walnut...very moist..untuk topping saya pakaikan buttercream..ingat nak taruh cream cheese..tapi terlupa beli..next round nyer carrot cake,saya hiaskan dengan cream cheese..
Masa decorate kek n,ramai sangat assistant..tu yang pakai taruk jer..janji ada nama Hannah.. Birthday Hannah kali ni, kira sangat untung..sebab saya juga rajin nak buatkan cheese cake juga..blueberry cheese cake..actually, my daughter ni tak heran pun birthday dia bila..tapi alang-alang dok kat dapur..baik saya gunakan dapur sepenuhnya.tengah rajin la katakan..dan inilah hasilnya..

No comments:

Post a Comment